آیفون تصویری آلدو

آیفون تصویری آلدو

  • 36

آیفون تصویری آلدو از پیشگامان تولید دربازکن های تصویری در ایران است که با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز های مشتریان ایرانی محصولات خود را روانه بازار نمود.

آلدو برای تمامی محصولات آیفون تصویری خود گارانتی 36 ماه به همراه 1 سال گارانتی تعویض در نظر گرفته است و این گارانتی در سراسر کشور معتبر است.

شرکت پارسیان تصویر فدک که خط تولید آیفون تصویری های آلدو را در اختیار دارد تمام تلاش خود را جهت افزایش کیفیت و کارایی محصولات به کار بسته تا با ایجاد یک حس مطلوب رضایت از خرید مشتریان بیشتری را ترغیب به خرید و اعتماد به دربازکن تصویری آلدو نماید.

از مهمترین وجوه تمایز آیفون تصویری آلدو استفاده از طراحی و رنگ بندی های خاص و منحصر به فرد است که در بین تمامی تولید کنندگان دربازکن های تصویری در کشور متمایز است.

آیفون تصویری آلدو به قدری با کیفیت هستند که بیشتر نمایندگی های خدمات پس از فروش کمترین میزان گارانتی را برای این محصول ثبت نموده اند.

آیفون تصویری آلدو در سایز ها مختلف با رنگبندی های متفاوت دست طراحان داخلی منازل را برای ست کردن این وسیله مهم با سایر ارکان منزل فراهم آورده است.

امکانات مختلف پنل آیفون تصویری آلدو مانند کارتی بودن و همچنین ضد آب و ضد ضربه یودن نیز مزید بر علت شده تا آلدو یک انتخاب عالی برای مشتریان عزیز باشد.

انتخاب آیفون تصویری آلدو با حافظه

در بسیاری از موارد داشتن قابلیت ذخیره تصاویر مراجعه کننده برای خریداران مهم است،به همین جهت شرکت آیفون تصویری آلدو علاوه بر محصولات بدون حافظه محصولات با حافظه نیز تولید می نماید. برای تشخیص مدل های با حافظه کافیست به حروف انگلیسی M در انتهای شماره محصولات تولیدی توجه نماییم،برای مثال مدل v412M یک مدل با حافظه است.البته بین محصولات با حافظه و بدون حافظه اختلاف قیمتی وجود دارد که شما می توانید بسته به نیازتان این مابه التفاوت را پرداخت نمایید.

انتخاب آیفون تصویری آلدو بدون حافظه

همانظور که در بالا ذکر شد آیفون تصویری آلدو مدل های بدون حافظه نیز تولید می کند که نداشتن این قابلیت می تواند در قیمت تمام شده محصول برای ما ارزان تر حساب شود. اگر به دنبال یک مدل با کیفیت و ارزان هستیم می توانیم از محصول 4 اینچی و بدون حافظه V412 استفاده نماییم که همانطور که در شماره و مدل گوشی مشخص است از حروف M استفاده نگردیده است.پس این اطلاعات را باید داشته باشیم در دربازکن تصویری بدون حافظه، فقط تفاوت در قسمت حافظه می باشد و از نظر کیفیت ساخت و قطعات بکار رفته تغییری ندارد

آیفون تصویری آلدو با طراحی و تولید آیفون تصویری های جدید و با کیفیت بسیار بالا سعی داشته تا اعتماد مشتریان را بیش از پیش به خود جلب نماید و در این مسیر از تکنولوژی های بسیار پیشرفته استفاده به عمل می آورد.

آیفون تصویری آلدو 412

اندازه صفحه نمایش دربازکن تصویری آلدو

صفحه نمایش محصولات آلدو در دو سایز 4.3 اینچ و 7 اینچ تولید شده است. الیته هر یک از این سایز ها دارای طراحی های متفاوت است.
بدون شک همه ما علاقه داریم تصویر بزرگتری از محوطه بیرون ساختمان را در هنگام استفاده از آیفون تصویری ببینیم، از آنجا که صفحه نمایش آیفون تصویری آلدو از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است، درنتیجه ‌می‌تواند شما را از داشتن یک آیفون تصویری با قابلیت‌های بالا راضی نگه دارد

آیفون تصویری aldo یک محصول ایرانی در عین حال باکیفیت و قابل مقایسه با محصولات خارجی است که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب تر از برند‌های غیر ایرانی است و حتی در میان برند‌های ایرانی نیز از لحاظ قیمتی مناسب تر از بقیه است و می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک آیفون تصویری اقتصادی هستند بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌ آیفون تصویری آلدو به سایت فروشگاه اینترنتی دورفون مراجعه کنید و پس از مشاهد‌ه مشخصات کامل محصولات آلدو لیست قیمت آیفون آلدو را مشاهده کنید و در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

همانطور که در بالا به آن اشاره شد آیفون تصویری Aldo در اندازه‌های 4.3 اینچ و 7 اینچ موجود است. قیمت آیفون تصویری آلدو 7 اینچ در مقایسه با دیگر برند‌ها در این اندازه بسیار مناسب‌تراست اگر به دنبال یک آیفون تصویری با اندازه صفحه نمایش بزرگ هستید. آیفون آلدو می‌تواند گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

شرکت آلدو برای راحتی هرچه بیشتر مشتریانش نمایند‌ه‌های مختلفی را درسطح کشور قرار داده تا بتواند محصولات خود را بدون هیچ کم و کاستی و با قیمت مناسب به دست مشتریان برساند. شرکت آریا ایمن به عنوان نماینده آیفون تصویری آلدو در لاله زار که می‌توان آن را مرکز فروش آیفون تصویری در تهران نام برد، سعی کرده برای آسودگی هرچه بیشتر مشتریان، فروش خود را به صورت اینترنتی قرار دهد. شما می‌توانید با ورود به سایت فروشگاه آریا ایمن در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

قابلیت ضبط تصویر محصولات آلدو

از اصلی ترین امکاناتی که در آیفون های تصویری قابلیت ضبط عکس و یا فیلم مراجعه کنندگان است ، چرا که این روز‌ها امنیت یکی از موارد بسیار ضروری برای ساکنین ساختمان‌های مسکونی می‌باشد.
آیفون تصویری نیز از این قابلیت در محصولات خود بهره برده است . این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا از افرادی که زنگ واحد شما را زده‌اند، عکس و حتی فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای بگیرید.
از مهمترین ویژگی های هر آیفون تصویری کیفیت بالا در کنار امکانات کاربردی است که آیفون تصویری آلدو این امتیاز را دارد و محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار نموده است.

قیمت دربازکن تصویری آلدو

آیفون تصویری آلدو یک محصول ایرانی در عین حال باکیفیت و قابل مقایسه با محصولات خارجی است که از لحاظ قیمتی بسیار مناسب تر از برند‌های غیر ایرانی است و حتی در میان برند‌های ایرانی نیز از لحاظ قیمتی مناسب تر از بقیه است و می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک آیفون تصویری اقتصادی هستند بسیار مناسب باشد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌ روز آیفون تصویری آلدو به سایت فروشگاه اینترنتی دورفون مراجعه کنید و پس از مشاهد‌ه مشخصات کامل محصولات آلدو لیست قیمت آیفون آلدو را مشاهده کنید و در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

گارانتی محصولات آلدو

محصولات دربازکن تصویری آلدو با اطمینان از کیفیت بالای این برند نام آشنا با 36 ماه گارانتی سراسر کشور که شامل 1 سال گارانتی تعویض محصول و 2 سال گارانتی تعمیر می باشد اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد تا تجربه یک خرید موفق را داشته باشند.
دربازکن تصویری آلدو در مقایسه با رقبا
با توجه به این که امروزه خرید آیفون تصویری به یکی از نیاز های هر منزل تبدیل شده است ، شرکت های گوناگونی اقدام به تولید و عرضه این محصول نموده اند که موجب افزایش رقابت در بین و تلاش برای بهبود کیفیت شده است . در این بین نیز آیفون تصویری آلدو کیفیت محصولات خود را به شدت بالا برده است و با گسترش خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور موجب رضایت مشتریان خود شده است.
در حال حاضر دربازکن های آلدو کیفیت بسیار بالایی دارند و در مقابل رقبا قدیمی تر حرف های بسیاری برای گفتن دارند.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 84
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 28
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 87
            بازدید ماه بازدید ماه : 526
            بازدید سال بازدید سال : 3319
            بازدید کلی بازدید کلی : 23792

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.135.219.78
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف